4 november 2009

Mini Cindy och OHS med HSPU

Mads med domarteamet utanför Eleiko!

Jobbade sent igår! Hade min CrossFitklass tom 19.00! Susanne hade önskemål att köra Final passet från Scandinavian Challenge..
Det gick väldigt bra för alla! Alla körde gärnet!
Jag har värdens skönaste gäng på mina CrossFit klasser och jag ser fram emot varje klass:)

Fick till ett kort träningspass innan jag skulle bege mig hemåt.
Det fick bli en Cindy 10 min

5 Pullups
10 armhävningar
15 Squats
Jag fick till 11 varv + 5 pullups och 6 armhävningar.

Idag tränade jag med Susanne!

Det blev:

10 OHS 40 kg
10 HSPU
5 varv på tid.
Tid: 12.22

Axlarna tog slut på 3:e varvet, benen kändes bra, men axlarna... Tungt med HSPU efter OHS såklart!

Sarah Lindasdatter Troelsen är grymt starkt i OHS! Hon har gjort en 1:a på 80 kg!! "Det är enkelt" svarade hon när jag frågade henne hur i helsicke hon fick till det:)

/Jenny

Inga kommentarer: