13 november 2009

Viloveckan slut!



Har haft ont i halsen hela veckan och avstått från träning! Idag körde jag en kort pass, eller rättare sagt 2 st.

Hade 20 minuter tillgodo innan min CrossFit klass, så jag gick in i gymmet och övade teknik på front squats.

10 st Front squats 40 kg
10 weighted dips ( 15 kg ) Började med 10 kg, men det kändes lätt:)

5 varv, tog ingen tid

Körde min klass sen fick jag för mig att testa ett pass Mads körde för några dagar sen.
7 push press 40 kg
7 burpees
5 varv på tid

Fick frivända upp stången för det var upptaget i gymmet. Passet kändes bra men axlarna kändes ju såklart!
Tiden blev 4:27

Trevlig helg!

Jenny

3 kommentarer:

Richard sa...

Välkommen tillbaka!

Susanne sa...

Tack för dagen pass, kul att jag fick till DU. Även om det blev med mellanhopp. Nu har jag lite kli i halsen så vi får se hur min träningshelg ser ut. Kram

Jenny sa...

Tack Richard!

Susanne, skitkul! Det gäller att inte ge upp:) Hoppas vi kan träna ihop imorgon då!