3 december 2009

Tidsbrist!

Tiden räcker inte riktigt till! Bokslut denna vecka blandat med massor av annat som ska fixas innan årsskiftet!
Denna vecka har jag fått till 2 pass och ganska dåliga sådana..

Idag körde jag dagens från mainsite
3 varv på tid av:

800 m löpning
21 rep Power cleans 50 kg

Tid: 20:08

Löpningen kändes verkligen tung idag, och det var inte de snabbaste power cleans jag gjort. Men jag är nöjd att få till ett pass iallafall.

Svärmor är på besök! Imorgon ska hon och Rasmus baka:) Det innebär nybakat bröd/kakor när man kommer hem från jobbet imorgon! Mads har lovat att avstå från allt som heter Zone och Paleo denna helg:)

Imorgon ska jag försöka få till ett pass! Vi får se om tiden räcker till?

Kram Jenny

1 kommentar:

Richard sa...

Två pass är bättre än inget. Jag brukar säga att "all motion är bra motion". Kroppen behöver röra på sig och sen om det blir en bra tid (eller vad det nu kan vara) eller inte, det spelar ingen roll.