29 januari 2010

Man tager vad man haver!

Ær i Danmark hos Mads Mamma och Pappa! Idag var det + 2 grader ( mot Stockholms -12 grader! Dejligt:)
Jag, Mads och Rasmus skulle åkt igår morse till Danmark. Rasmus blev magsjuk på onsdagen och høg feber.. Det ær mærkligt med barn! Vi blev tvungna att stælla in resan på morgonen før att Rasmus hade feber och kræktes och att sætta sig på ett flygplan var inte ett alternativ! Men efter lite sømn så var han ok?!.. Tack vare min bæsta væn Sisi och min underbara Mamma så kunde jag och Rasmus åka med ett senare flyg! Mads fick tyværr stanna hemma:(

Det blev givetvis træning idag och då får man ta det man har..

Passet idag blev:
3 varv av:
Springa ca 400 m
20 Boxjumps
10 strikta pullups

Rasmus ville såklart vara med och træna CrossFit!


Perfekt bænk!


Boxjumps!


Strikta pullups i garageporten!


Imorgon tænkte jag åka till ett CrossFit gym ær i Odense! Lite OPT måste det bli:)

Kram Jenny

2 kommentarer:

David Englund sa...

Haha, och jag som skämtade om att Mads skulle stanna!

Kul med klassen i fredags, det var starka 3 man på plats. Grymt duktiga och fin teknik hade de!

Skönt med solsemester fö din del, då kan man ju ta sig lyxen att träna utomhus :)

Jenny sa...

Ja, det blev visst så:) Det har iallafall tagit fart i lokalen, så det var ju bra! Tack fær du tog klassen i fredags, visst ær mina elever riktiga mønsterelever:)