20 februari 2010

Excuses



Passet idag gick ganska dåligt och jag hade en massa ursäkter!
Hade ingen lust att träna- håller jag på att bli sjuk?- har inte sovit ordentligt i natt - trött - stressad osv..
Första delen gick väl ok..

part 1:
A1. Hang Squat Snatch - 1,1,1,1,1,1,1; rest 180 sec
Övade på tekniken, har inte övat Snatch så mycket.
30-32-34.6-36,6-40-40-42,2 ( missade på sista, fick upp vikten över huvudet men tappade balansen)
A2. Ring Dips - amrap in 30 sec x 7 sets; rest 180 sec
19-18-17-19-16-15-15


rest as needed - typ ingen vila alls då jag var stressad! Åh, en ursäkt till:)

part 2:
for time;
30 wall balls - 5 kg boll
80 double unders
20 KBS - 24 kg
30 toes to bar
50 walking lunges
50 chin ups
20 burpees

Det stog Jenny på passet, men idag ville sig inget! Vilken ursäkt kunde jag ha nu då?
Hopprepet fastnade i kedjan som hängde ner från taket och hakade sig fast i karbinhaken! Snacka om osis!
KB gick bra och obrutna - T2B tog en evighet, likaså pullupsen! Det var tungt idag!!

Tiden blev 12:10, något jag inte alls var nöjd med.

Nej, nu ska jag sätta mig i soffan med min Man som för en gång skull är ledig en lördag:)

Ha en skön lördagkväll!!

2 kommentarer:

Bear sa...

Ursäkter? Du gjorde ju båda passen, bra jobbat och jätterolig video!

Jenny sa...

Tack! Kom på mig själv mitt i passet hur jag hittade på ursäkter för att det gick dåligt:)
repet fastnade, trött osv...
Videon hittade på CFSCC hemsida! Visst är den klockren!!