27 februari 2010

Träning på CrossFit STHLM idag!

Efter 3 dagars vila ( och otroligt mycket mat) är jag tillbaka!
De flesta tycker att man blir mindre hungrig när man inte tränar.. Inte jag! Jag har varit konstant hungrig i 3 dagar!!
Allt har åkt in! Mycket mat! Även glass, salta cashewnötter i mängder!! Kokosgodis, Mums:)
Älskar Kokos!! Mycket mörk choklad, godis mm..


Men idag blev det träning! Det är CrossFit Level 1 Certifiering på CrossFit STHLM nu i helgen! Mads var såklart där och jobbade, så jag passade på att åka dit och träna! Jag blev dock kvar typ halva dagen:)
Kul att träffa så många CF-intresserade människor på en och samma gång!!


Jenny Hedlund från CrossFit STHLM och Shari Keener från CF Santa Cruz Central.

OPT´s pass idag var:

On the minute every minute for a max of 20 minutes:
Power Clean and Push Jerk - 70% 1RM x 2 ( hade 42.2 kg på stången )
Så här i efterhand kunde jag nog ha haft 45 kg.
6 Kettle bell swings- 24 kg

Oliver hängde på och min kompis Susanne som gick kursen höll tiden!

Gjorde 20 varv. Det tog ca 20 sek att göra 2 C&J+6 KBS varje gång.
Passet kändes bra. Inte så jobbigt.

Efter 1 timme var det dags för pass nr: 2

rest EXACTLY 60 min

for time;
Row 350 m
25 burpees
Row 350 m

Tid: 4:18

Är barnledig idag så nu ska jag lägga mig framför tvn och slappa! I kväll ska vi ut och äta middag på East!

Kram på er!

1 kommentar:

Bear sa...

Tack för sovplatsen på soffan, tack för maten och tack för trevligt umgänge!