9 april 2010

Burpee girl!

Dagens pass var:

1-10 Stege Hang power snatch
Laddade på stången med 40 kg, men det var alldeles för tungt! Nog fick jag upp vikten men med helt fel teknik och jag hade aldrig kunna kört hela stegen obrutet!

Använde 30 kg och det kändes bättre, fick dessutom väldigt många bra teknik tips av Ali som hade kört 8 klassen på Nordic!
Tack för det Ali! Mycket bra och användbara tips!

Vila 10 min..

80 burpees
Gjorde 20 st till en början sen delade jag upp det i 10:or!

Tiden blev 5 min blankt!

Fler har anmält sig till Fit as Fu#k tävlingen!
Numi- medlem på Nordic och David Englund!

Tror vi är 9 totalt nu! Superkul!!

Trevlig helg på er!

2 kommentarer:

Richard sa...

"I´m a burpee girl, in a burpee wooorld."

Det kanske blir en buss ner till Danmark nu när det är så många som ska med?

Fit 4 50 sa...

Tack för idag. Jag hoppas att det blir fler gånger. Jag hade i varje fall jättetrevligt.