26 maj 2010

Oplanerad träningsvecka!

Har inte bloggat på ett par dagar, har dock tränat! Har ju ännu inte bestämt mig för vilken programmering jag ska följa. Kroppen är inte helt med mig ännu:-(

I måndags bestämde jag mig för att köra Christine:
Inte mitt favoritpass, men ville köra något med marklyft.

3 varv på tid av:
500 m rodd
12 Marklyft 70 kg
21 boxjumps

Jag tog tid, men har glömt vad jag fick! Hade det varit en bra tid hade jag förmodligen inte glömt den, så någon bra tid var det inte.. Det var rodden som var jobbig, marklyften och boxjumpsen gick bra!

Jag tog en Thaimassage i måndags! Hur skönt som helst! Visst ser det inbjudande ut?



Tisdagspaset komponerade Mads ihop till mig!

50 squats
15 push press 30 kg
50 Utfall
15 ring rows
50 boxjumps
15 push ups
50 double unders
15 pullups
500 m rodd
Tiden blev 10:55 om jag minns rätt, Tog helt slut på rodden.. Otippat:-)

Idag blev passet:

3 varv av:
10 Clean & Jerk 40 kg
16 utfallsteg med 12 kg hantlar i varje hand
30 double unders

Hade beställt tid hos kiropraktorn efter träningen och jag hade låsningar igen...
Kändes mycket bättre efter besöket! Tack Hannibal!

Blev rekommenderad att börja yoga! Jag ha sagt att jag ska göra det i ett halvår nu! Börjar inse att det kan hjälpa mig:-)

Kram på er!

Inga kommentarer: