16 juni 2010

Lära om...



Var ju inte helt lätt... Anlitade en personlig tränare, Peter på CrossFit Nordic. Visst har man fått många tips från träningskompisar, men jag har aldrig benat ner det som idag! Gick igenom Ryck idag, visste redan innan att jag gjorde många fel! Tur att han hade tålamod.. Jag var nog ganska kass..:)

Lärde mig iallafall massor!
Jag kan rekommendera er som vill bli bättre på era olympiska lyft att anlita en tränare!

Lärde mig även one arm snatch med kettlebell också! Hade aldrig gjort det tidigare, kul!

Nästa gång blir det frivändningar.


Hade förresten lunchklassen på Nordic idag:-) Hur skoj som helst!
De fick köra
12-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1
av:
Pullups
Armhävningar
situps

Vissa satt sina första sammanhängande pullups! Grattis till er!!
Alla kämpade på superbra och hade mycket bra teknik!

Kram på er!

Inga kommentarer: