27 juni 2010

Midsommar på landet!

Har haft en mycket trevlig helg på landet med familjen! Hoppas ni andra har haft det lika trevligt!

Jag skulle kommit ut tidigt på fredagen, men som vanligt blev jag sen.. Gästerna skulle komma runt 13 tiden och jag kom vid 11.30.. och jag skulle ju träna innan Midsommarlunchen!

Som tur är har jag en världens bästa Mamma och Syster som förstår att jag behövde min dagliga CF-dos även en dag som denna:-) Så de fixade med lunchen och jag fick träna! Eller jag mutade med att jag skulle fixa middagen:-)

Kettlebell Barbara blev det som utlovat!
5 varv - 3 min vila mellan varje varv

20 Kettlebell swings 24 kg
30 push ups
40 situps
50 knäböj

1:a - 3.36
2:a - 4.10
3:e - 4.45
4:e - 4.29
5:e - 4.45

Eftermiddagen bjöd på trevligt sällskap, god mat och dryck och lekar! Min kusin Nina hade bakat en supergod chokladkaka gjord på mörk choklad, jag åt säkert halva kakan! Mums!

Pappa försöker slå in spiken på så få slag som möjligt!

Min kusin Nina koncentrerar sig:)


Lördagen var aningen seg, jag fick i mig 3 glas vin på fredagen, och för en som nästan aldrig dricker är det ganska mycket!

Jag och Syrran kände för att träna på eftermiddagen i allafall, och det blev:

5 varv av:
10 HSPU
20 Mountain climbers
10 burpees
20 boxhopp

Min tid blev: 12:35




Känner att jag har något på gång i kroppen, så det blev vila som planerat idag men nog även i morgon!

Kram Jenny