13 oktober 2010

Perfekta kroppen!

Ingen träning varken måndag eller tisdag.. Mycket på jobbet och ena axeln har krånglat ända sen passet i fredags ( Pullups och armhävningar )
Idag komponerade jag ihop ett pass som inte tog alltför mycket på axlarna.

3 varv av:
400 m löpning ( löparband )
10 marklyft 80 kg
15 KB swings 16 kg
20 höga boxhopp
Tid: 11:40

Avslutade med 20 x 3 GHD

Anmälde mig som Domare till SM igår! Ser verkligen fram emot tävlingen!
En utav våra Personliga tränare på Sturebadet Haga , Fredrik Andersson ska tävla i Mastersklassen på SM!
Önskar honom all lycka till!

Trots att det är SM får 10 damer och 10 herrar från andra länder vara med att tävla:-)
Läs mer om det här.
Jag tror och hoppas att mina danska vänner Sarah och Ditte kommer!

Detta är Miranda Oldroyd från USA. Tränar och tävlar i CrossFit! Alla har vi vår bild av hur en perfekt kropp ska se ut! Om ni frågar mig så har jag hittat den:-)


Hon som hoppar!

Var bara tvungen att lägga ut denna bild som Jonna hittade, har sett denna tidigare..


/Jenny

4 kommentarer:

Unknown sa...

ja miranda har typ lyckats!
:-)
fan vad skoj att du ska vara domare!

Anonym sa...

Ja själv har du ju en kropp som en flodhäst ;)

Hls
Kruse

Ps: Kul att du ska döma på SM!

Jenny sa...

Sarah: Det ska bli skitkul!

Kruse: ha, ja, men alla har vi våra skavanker...:-)
Lycka till på SM, du kommer rocka!

Jonna sa...

Jag håller med!! Men kolla den här bilden på henne oxå :)
http://www.crossfit.com/mt-archive2/MirandaAlAsad.html