10 november 2010

Marbella..


4 dagar i Marbella var precis vad jag behövde! Lyxigt, bra service, god mat beskriver det ganska väl! Och ca 20 grader varmt på dagarna:-) Komma hem till snö och kyla var sådär..


Första dagen började med ett dopp i poolen, och fortsatte med god mat och dryck typ hela dagen! ja, lite jobb blev det också!
Dagen slutade inte förrän 3.00 på natten! Det blev nattklubb med mycket dans:-)

Trots lite sömn så kände jag för träning på eftermiddagen dagen efter. Hittade en lekplats på stranden!


Passet blev:
3 varv av:
ca 15 m handstående gång
10 pistoler
10 burpees
10 toes to bar.

Handstående gång!

Efteråt blev det ca 400 m löpning på stranden.
jag erkänner att jag hade tänkt köra 5 varv, men kroppen var ganska slut:-)

Måndag då:
Jag ville köra en dam i Marbella och Annie passade perfekt!
50 Double unders
50 Situps
40 Double unders
40 Situps
30 Double unders
30 Situps
20 Double unders
20 Situps
10 Double unders
10 Situps
Jag sprang 3 km först längst stranden!

Sen sprang jag upp till vår enkla 5 rumsvilla och gjorde en Annie vid poolen:-)
Jag skulle lätt kunna vänja mig vid att leva så här!
Passet filmades faktiskt ¨, men det började bli mörkt och bildkvalitén blev sådär.. tiden vet jag inte, kan dock avslöja att passet avslutades med ett dopp i poolen!

Här är jag första dagen, hyfsat nöjd i solen!



På lördag är det CrossFit SM och nu är passen släppta!
Jag vill passa på att önska alla som tävlar lycka till!!

Ses på lördag!!!
Kram Jenny

1 kommentar:

Martina sa...

Ja det där såg ju väääääldigt obehagligt ut ;)
ses på lördag!
Kram på sig!