13 december 2010

Lekstuga!

Idag hade jag hela gymmet för mig själv på Nordic så jag prövade lite av varje av!

Valde dock att ta det ganska lugnt då jag var magsjuk i helgen..

Började med Snatch Balance
5:or upp till 40 kg
Gjorde sedan 3:or upp till 50 kg.

Kunde absolut gått tyngre, men stannade där.

Squat snatch
5:or upp till 35 kg
3:or upp till 47.5 kg
Prövade 50 kg idag, men efter några misslyckade försök så stannade jag även där.

Squat Clean
Kom upp till 67.5 kg idag. ( Tror det är ett PB! )

Sen blev det höga boxhopp!
99 cm högt blev det = )
Ledsen för den kassa filmningen... man ser iallafall att det är jag?!



Sen blev det lite av varje.. Muscle ups, repklättring utan fötter.
Testade L-sit från marken. Funkade, men absolut inte hela vägen upp!

Rasmus ska på Luciafirande = )


Måste dela med mig:
Igår var vår son på ett jäkla humör hela dagen! Rasmus har ett hett temperament för er som inte visste det.. Efter att ha sagt att han skulle slå mig om han inte fick spela på datorn så tyckte jag att det var dags att åka i säng,

Då säger han till mig: Mamma, vet du vad jag sa tyst till mig själv?
Skit Mamma!!
Eftersom han sa det tyst så tyckte han väl inte det gjorde så mycket.. ?
Som tur var kunde jag hålla masken och inte brast i gapskratt, men vilken skitunge!! = )

Mads programmerarar åt CrossFit 3D denna vecka!

Tror denna vecka kommer bli kul = )

Kram på er!

6 kommentarer:

Unknown sa...

hahha
ärlig unge!
såna har jag också- det är kul för det mesta ;-)
bra skutt där :-)
kram

marcusherou sa...

Är det 99cm, såg högre ut!
Har du nåt mål med hoppandet?

Jonna sa...

Härlig höjd! Vill också!!! Kram

susanne sa...

Grymt hoppande :)

Jenny sa...

Sarah: Ja, för ärlig = )Och tack!
Marcus: Det är 99 cm, men jag är bara 161 cm så det kanske var därför det såg högt ut? Nej, inget mål alls, bara testade!
Jonna: Jag betvivlar inte ett dugg på att du kan, trots tidigare skador! Det har du bevisat gång på gång ;)
Sussi: tack tjejen! Kram

Karin sa...

Boxjump!! Gött och bra jobbat:)