9 januari 2011

Hemmaträning och Flight Simulator

Då det ej var någon programmering på CrossFit 3D idag så blev det träning hemma!

Började med Flight simulator

Måste vara obrutna double unders!
5-10-15-20-25-30-35-40-45-50-45-40-35-30-25-20-15-10-5-
Allt obrutet förutom på de sista 5 rep då jag missade på rep 4!!

Tid: 8:43

Uselt filmat och tråkigt att titta på= )


Ja, vår son hade lite invändningar när jag tränade.. han tyckte jag skulle sluta hoppa för jag störde honom med mitt hoppande!
4 min in i filmen..

Sen blev det 6 varv av:
10 Utfallshop
6 Knäböjshopp
12 knäböj

Usch vad jobbigt!

Kameran stängdes av mitt i passet!! ( hade inget minne kvar i kamerna )
Så det blev att radera lite i kameran! Jag filmade de två sista varven.. Då var mina ben lagom möra = )



/Jenny

2 kommentarer:

Bear sa...

Hahaha, sjukt roligt sagt av Rasmus! :)

Även roligt att du inte tar bort mattan, jackorna, flyttar på stolarna osv när du hoppar. Inte alla som kan stå och hoppa på ett och samma ställa så där, grymt!

Jenny sa...

Kroppsspråket är ändå bäst = )
Min första Flight Simulator! Väldigt nöjd, stort grattis till nya lokalen!!