23 januari 2011

Marklyft och cirkel



Träning med Martina idag igen!

Vi började med marklyft.
Mitt Max blev 117.5 kg idag. Lite sur att jag inte klarade 120 kg men det är ingen ide att hänga läpp över det!
Starka Martina klarade 120 kg iallafall!

Sen blev det dags för en cirkel som Mads kombinerade ihop åt mig!
( Ingen programmering från 3D idag heller )

5 varv av:
10 Push press 30 kg
20 Double unders
5 burpees

Td: 5:24

Jag råkade göra hopprepet aningen kort! Missade ovanligt många DU pga det.. Orutinerat!
Passet kändes rejält i axlarna.

Avslutade med 20 GHD situps varvat med hollow rocks.
Medans jag gjorde GHD så gjorde Martina hollow rocks!
Vidrig kombo!!

CrossGyms medicinbollar! Finnas att köpa på CrossGym Store!


/Jenny

1 kommentar:

Martina sa...

Ja jisses vad snygga vi är! Har du märkt att mitt röda ansikte matchar min röda axel?haha
Tack för två roliga pass i helgen detta måste vi fortsätta med :)