19 januari 2011

Team Wod!

Jag börjar få till det här med träning på onsdagmornar på Nordic!
Mads hade som vanligt morgonpasset!

12 st på passet idag!
Jag teamade ihop mig med en kille som heter Martin.

Passet då:


Teknik marklyft - 100 kg

Två manna marklyft - Osäker på vad vi gick upp till där faktiskt, tror det var 120 kg

Vår tid blev 10.30 min och vi fick ihop 26 inv burpees totalt.
Vi gick upp handstående mot vägg, annars kan de se ut så här:


Så här gör man ett två manna marklyft, gruppen bakom var tre st! Det gick ju bra det med!


/Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

Misstänkte allt att du var målmedveten med din träning.Tack för tipsen vid marklyften och visst körde vi på 120kg.

/martin

Jenny sa...

Tack själv Martin! Kul att du tittade in på min blog =)
Vi ses! Trevlig helg!