6 januari 2011

Träning i Alvik

Tränade med Jonna i Alvik idag!

Front squats
Körde 10:or på 20-50 kg
Sen någon 5:a på 60 kg

Skulle nog planerat lite bättre..

Passet igår på 3D var rodd och ring dips och idag var det valfritt att öva, träna på det man ville.

Så jag gjorde en egen liten variant:

15-12-9 av:
Squat cleans 40 kg
Box hopp 70 cm
Ring dips

Frivändningarna kändes helt ok! Att lägga de höga boxhoppen direkt efter var kul = )
De kändes. Ring dipsen kändes också ok.

Jag är ju helt såld på kokos! Brukar göra eget godis hemma ( kokosflingor med smält mörk choklad på )

Men Jonna har hittat världens bästa recept på Bounty bollar.
Jag har ej smakat dessa ännu, men jag ska definitivt göra dessa i morgon till fredagsmyset!!

Enligt Jonna så är de syndigt goda..

Mads gör bar muscle ups!


Men va fan! Nu måste ju jag göra minst 11 st... = )

3 kommentarer:

Mads Jacobsen sa...

Tjockdansken i farten igen!

Jonna sa...

Mads: Om man gör 10 bar muscleups så är man definitivt inte tjock!! Grattis!
Jenny: du har ju knappt börjat öva ännu, så ge det ett par veckor så är du där!!

Jenny sa...

Jag vet inte vem tjockdansken är? Min dansk är vältränad och snygg = )
Jonna: Jag håller med dig!

Och ang fler MU, Ja, det tror jag också!