2 februari 2011

Morgon på CFN


Skulle egentligen tränat igår, men det kom saker i vägen så det blev en vilodag.
Åkte hem och åt en god middag med dessert då det var min födelsedag!

Är det något jag tycker om så är det glass!!
Igår blev desserten: Ben and Jerrys strawberry cheesecake!
Man får när man fyller gammal =) ( 36 år )

I morse blev det träning med Jonna!

Vi skulle vara effektiva sa vi för Jonna behövde vara på jobbet 8.30.
Vi började med att snacka i 10 min innan vi satte igång!
Värmde upp och sen blev det mer bla bla bla..40 min senare satte vi igång.. Effektiva?
Men trevligt var det = )

Mitt pass enligt Mads programmering:

Amrap 12 min av:
23 Double unders
7/7 Pistols
10 OHS 35 kg
2 HSPU + 6 cm

Fick till 5 varv + 23 DU + 7/7 Pistols

Gillade verkligen passet! Dock tung i benen efter måndagens pass!?

Efter det var det styrka/teknik

Amrap L-sit pullups X 5
10-7-6-5-6

Jag vet inte vilka som gör dessa, men de är väldigt roliga =)

3 kommentarer:

Jonna sa...

JA, mycket pladder blir det - fast det tog faktiskt "bara" en halvtimme innan vi körde igång! Och jag har hört att det är viktigt att värma upp ordentligt :)

Jenny sa...

Håller helt med! Viktigt med ordentlig uppvärmning. För käkmusklerna också =)

Sofia sa...

guu så roligt..nu e jag igång oxå..sååå kul o då speciellt efteråt..har ju en rätt hetsig PT i form av min sambo som gör att värken dagen efter inte är av denna världen..men ja, kul ändå!!
Får ju massa tips och inspiration härifrån..perfekt..tack för det!!
Kram