14 mars 2011

Äntligen träning!

Var sjuk hela förra veckan. Även Rasmus har varit sjuk till och från nu i två veckor.. Influensan och efter det öroninflammation. Det har inte blivit mycket sova i helgen för varken Rasmus, mig eller Mads.

Idag fick jag i allafall till ett pass på Nordic. Väldigt lugnt pass men jag kände att kroppen inte vill så mycket mer.

Teknik - Squat snatch och Power snatch
Har mest fokuserat på Squat snatch och jag har faktiskt ingen aning vad jag kan ta i Power snatch.

Fick upp 50 kg och det kändes lätt =)

Efter det så blev det en miniwod av pullups och Double unders
10-1
Mellan varje varv gör du 16 Double unders

Min vänstra axel känns inget bra, behöver kollas upp!
Ingen tidtagning idag.

Efter det gjorde jag lite rehabövningar.

Passade på att anmäla mig till Tävlingen i Danmark 27 augusti.
Endast 3 platser kvar på dam! Passa på =)



Kram Jenny

Inga kommentarer: