19 juni 2011

Chipper på landet och massage

Har varit på landet i helgen!

Man får ju träna det som går och gjorde en liten chipper.
Med en härlig son vid sidan som absolut ville träna med sin Mamma, så blev det en del avbrott i passet..

Började med strikta pullups ( vi har ett pullups räcke på landet, stången är dock väldigt tjock)
8 x 4 set



Sen:
400 m löpning
20 pullups
50 squats
50 m handstående gång
20 HSPU
50 gående utfallsteg
20 burpees
50 squats
20/20 snatch 14 kg KB
400 m löpning ( 200 m med Rasmus på ryggen )

Tid: 18.25


Idag fick jag massage av Christian! Jag och Rasmus åkte hem till Christian och Anna efter vi varit på landet.
Mycket trevligt som alltid att träffas! Och tack snälla Christian för massagen =)

Den 27 augusti är det dags för den årliga Fit as Fuck tävlingen.

Jag, Andreas och Christian kommer tävla i lag! Jag har aldrig tävlat i lag tidigare och det kommer bli såå kul!!
Lollo och Ellinor tävlar individuellt.
Christian har redan börjat nöta på lite svagheter ( enligt han själv )


Richard var också på plats för att stötta sin teamkompis!


Andreas har ägnat helgen åt att cyklat Vätternrundan =)
Han kom i mål på 11.47 tim! Verkligen bra jobbat!

Kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så jävla snygga bilder på dig från Regionals!KRAM Elvis

Jenny sa...

Tack! Jag får tacka alla som tog bilder=)
Hittade även några på dig från SM förra året!

Bear sa...

Grymt Jenny!

Roligt att du redan har nästa tävling planerad! Vi hoppas också komma ner till FaF 2 men det har krockat lite med jobb och annat. Förhoppningsvis kan vi flytta om lite och haka på, vore skoj! :)