12 augusti 2011

Fight gone bad

Sen jag kom hem från Games så har jag sovit riktigt uselt!
Snacka om jetlag..
Som tur var hade Jonna tabletter som hjälpte till med insomnandet =)

Har gjort några tappra försök att träna, men det har inte ens varit något att skriva om..

Kände inte alls för att träna själv idag, så jag var med på CF klassen på Haga!
Andreas höll i den

Fight gone bad blev det:

”Fight Gone Bad”
Max reps per övning och intervall.
1 min arb/övning.
3 varv.
1 min vila mellan varven.

Följande varv:

Wall ball 4kg
Sumo Deadlift High Pull 20kg
Boxhopp 45 cm
Push press 20kg
Rodd (Calories)
Poäng = totalt antal reps

Resultat:
415

Reebok teamet är i Östersund i helgen! Logga gärna in på hemsidan emellanåt och kika hur de har det!
Själv blev jag hemma med Rasmus. Inte helt fel att ha fredagsmys..

Lite teknik tips på MU?
Kolla in Annie Sakamoto - min CrossFit favorit!





Kram på er!

2 kommentarer:

Bear sa...

Verkligen roligt att det gick så bra för Annie S, jag hejjade också extra på henne! :)

Martin Altemark sa...

Meh, pass som fight gone bad känns väl liiiiite mycket som overkill för nån som borde vila?