8 oktober 2011

Grattis CrossFit Linköping


Både jag och Andreas Lindberg har blivit gymägare:)

Stort grattis Andreas, det ska bli väldigt kul att komma till Linköping och se din box!

I Januari slår de upp portarna för ”Den fjärde storstadsregionens” första CrossFit Box. Andreas har sina rötter i Linköping och han ser fram emot att sprida CrossFit i hans gamla hemstad. Han kommer dock fortsatt bo och delvis verka i Stockholm.

Spread the word! http://crossfitlkpg.se/


Och om det är någon som läser det här, som bor i Linköping och är Level 1 certifierad så hör gärna av dig till Andreas



Idag var vi i Uppsala ( tredje helgen i rad nu )
Men det är ju så trevligt:-)

Jag, Rasmus och hans kusin Isak, Ellinor och Per var där idag!
Träningen bestod av:

Del 1:
1.) Deadlift 3x3@80%, vila 2 minuter
Både jag och Ellinor körde på 100 kg, kändes bra.

2.) Press 3x3@80%, vila 2 minuter
40 kg- 42.5 kg - 45 kg, kändes stabilt, lätt och bra.

3.) 3x15 Svingar, låga, tunga, vila 2 minuter
32 kg - 36 kg - 40 kg ( tappade balansen så jag bröt 10/5 på 40 kg )

Del 2:
5 set av 30 sekunder AMRAPs av:
Burpees
Boxhopp 50 cm
Pullups

vila 3 minuter mellan varven

1. 48 rep
2. 49 rep
3. 48 rep
4. 45 rep
5. 45 rep

Kul pass!

Efter det blev det ett stop på Max såklart! Trevligt att hänga med Elvis och Per!!

I morgon är det ryck på schemat och Elvis har lovat att fixa så jag tar PB imorgon!

Känner mig stark:)



Kram på er!

Inga kommentarer: