25 oktober 2011

Mallorca träning och ny programmering!

Har varit på Mallorca över helgen med jobbet!

Detta var utsikten från hotellrummet:)
Inte helt fel..

Träning blev det!
Jag drog med mig mina arbetskollegor till gymmet på lördagsmorgonen.
Ni känner säkert igen passet: ( Jason Kalipa körde detta på ett hotellgym )

100 squat clean and jerk med hantlar (9.5 kg)
( varje minut startar du med att göra 5 burpees)


Mina kollegor körde 60 reps och 3 burpees, men jag tror de var ganska nöjda med det:-)

Tok jobbigt pass, men ganska kul!

Lördag em pass blev:

50 Double unders
20 fällknivar
50 Double unders
20 Fällknivar
50 Double unders
20 hollow rocks
50 double unders
20 hollow rocks
50 Double unders
10/10 fällkniv/hollowrocks

Söndagsträningen blev:
4 km Löprunda som jag avslutade med ett dopp i havet!
Efter träningen blev det en behandling i Spa.
Tufft liv va?:)

Skulle tränat på söndagen, men då det var 26 grader varmt så valde jag att ligga i solstolen den lediga tid som fanns.
Underbart att få lite sol och energi inför vintern!

Idag körde jag:
100 Turkish getups med 12 kg KB
50 på varje sida.

I morgon kör jag igång med ny programmering!
Reebok teamet ska köra enligt GVT, och jag gör detsamma efter samtycke från Coach Martin!

Kram på er!

Inga kommentarer: