5 oktober 2011

När jag blir stor...

Vill jag ha Louise ben och Ellinors teknik! Jösses, vilka tjejer!
Louise PB i Frontböj = 100 kg!! ja, ni läste rätt, tjejen frontböjer 100 kg.
Jag knäböjer inte ens det:-)

Och Ellinor satte nytt PB i Ryck på 57,5 kg!


Gud så inspirerande!!

Hade dessvärre inte Lollos frontböj på film, men Andreas satte även han PB, och den kommer här!


Grymt Andreas!!

Dagens träning för mig var:

Back squat 7x3@75% = 67.5 kg
Sista setet amrap = 10 st

Skulle övat repklättring, men hade inget rep

Handstående gång, så långt du kan x 3

1. 31 m
2. 31 m
3. 29 m

Ja, jag kan ju gå på händer iallafall:)

Nästa helg är det CrossFit SM och jag inser att jag kommer få det jäkligt tufft:-)
Vi har otroligt många starka svenska kvinnliga CrossFit atleter i Sverige nu och motståndet kommer bli mördande!

Men jag ska göra mitt allra bästa och det brukar gå bäst när jag fokuserar på att ha kul!

Första CrossFit SM 2009 - då var vi endast 4 kvinnliga deltagare som ställde upp!

Crossfit SM 2009 from Anton Norén on Vimeo.



Kram på er!

Inga kommentarer: