31 januari 2012

Testdag!

Martin sa att det skulle bli hårdare pass denna vecka, och det blev det..

Idag var det testdag enligt Martin och detta var passet/passen:

5-4-3-2-1 av:
Marklyft 120 kg
Muscle ups

Tid: 13:39

Varv 1. Obrutet
Varv 2. Mark obrutet - 2-2 MU
Varv 3. Fick gå ner till 110 kg:( mark obrutet - 1-1-1 MU
Varv 4. Mark obrutet - 1-1 MU
Varv 5. Obrutet såklart:)

Nöjd med att ha klarat 9 mark på 120 kg i ett pass. Synd att jag inte kunde fortsätta med den vikten:) Nästa gång så!
Missnöjd med MU, då de var skitjobbiga idag.

Vila 4 min

Amrap 6 min av:
6 squat clean 60 kg
14 hand release push ups

Resultat: 2 varv + 1 clean

Aldrig har Squat cleans varit så jobbiga..

Vila 6 min

Amrap 8 min av:
500 m rodd
10 CTB pullups
10 burpees

Resultat: 2 varv + 100 m rodd

Vad kan jag säga? Jäkligt tungt bara... Fast kul:)

När jag kom hem hade jag fått brev från Fedex, och har jag tur så tror jag att jag kommer få några Reebok skor imorgon..



I love Reebok:)

2 kommentarer:

Richard sa...

Lyllo dig, snygga skor!!

Anonym sa...

Hej vart ligger hagabacken,sugen på o testa däcket?