26 februari 2012

Fantastisk helg i Linköping - 12.1 och sista inlägget!

Jag har haft en helt underbar helg med teamet i Linköping!
Läs mer om det här:

Träningen under denna vecka har bestått av lite av varje.
Martin har lurat mig att ro mer än 4 km hela 3 gånger inom loppet av två veckor:)

Senast blev det 4.4 km, utan att jag ens tänkte på det!

I helgen var det dags för första Open woden 12.1
Amrap burpees 7 min

Jag körde denna ihop med Ellinor och vi placerade oss mitt emot varandra.
Jäkligt bra drag av oss:)

Jag fick ihop 118 rep
Ellinor fick ihop 116 rep
Lollo körde strax efteråt och hon fick ihop 114 rep.


Tog en avstickare från programmeringen denna helg då det är väldigt kul att köra ihop med teamet!

Mads hade komponerat ihop detta pass som alla körde:

2 Pullups
5 DU ( måste vara obrutna )
4 pullups
10 DU
osv.. till
20 pullups
50 Du
Tid: 10: 17 tror jag.

Igår körde jag amrap 20 min av:
2 varv av:
1 squat clean and jerk
2 OHS
7 m OH carry
Sen:
1 repklättring

Körde med 55 kg första varven, men gick ner till 50 kg efter 2.5 varv då mina handleder led:(
Tror jag fick till 7 varv?



För er som följt denna blog så vill jag informera att detta blir det sista inlägget på denna blog.
Jag kommer dock fortsätta blogga om min träning på Teamreebok.wordpress.com

Jag hoppas ni har tyckt om att läsa mina blogginlägg.
Bloggen ligger kvar - man vet ju aldrig om man vill återuppta den:)

Kram från mig!
Jenny

Inga kommentarer: