12 augusti 2009

Lite statistik

Skriver lite snabbt om mina träningsresultat de senaste dagarna..

Marklyft
5-5-5-5-5

Mads kollade så tekniken var ok. Kom upp till 100 kg - testade 110 men gjorde endats 2 rep på den vikten då tekniken inte var helt optimal:) Kändes iallafall riktigt bra!

Pullups - pushups
1-10-1

Tid: 10.30
Kul pass ! Åter igen inspiration från Uppsala:)

Power cleans - ringdips
12-9-6-3
Gjorde ju detta pass för några dagar sen och blev så sur över att jag inte klarade power cleans med 60 kg, så jag prövade igen!
Tog det ganska lugnt, ville inte ha en massa misslyckade försök
Tid: 12.11 ( kanske tog det lite väl lugnt:)

400 m löpning - 50 squats*3
Hmm.. Fick mjölksyra efter 20 squats!! Jag värmde inte upp ordentligt och det fick jag betala för.
Tiden blev pinsamt dåligt:(
Tid: 10:23


/Jenny

1 kommentar:

Bear sa...

Haha, kul att höra! Ibland blir det så där, man inser att man kanske inte behövde skala trots allt och så vill man ha revansch!