28 oktober 2009

Nate och galen Mamma!!

Nate idag på schemat, jag gillar verkligen den! Men idag gick det inte så bra..
Så många varv du kan på 20 min av:

2 Muscle ups
4 handstand push ups
8 Kb swings 24 kg

Fick till 11 varv ( fick 12 senast ) hade siktat på 13 varv, men mina MU gick åt skogen idag!
Hade flera misslyckade försök på MU!

Vi får se vad det blir idag! Tunga knäböj blir det då inte! Naprapat Davids rekommendation! Många vilar sig i form inför tävlingar, men det passar inte mig. Men idag blir det sista passet iallafall. Sen vilar jag torsdag-fredag. Kör gärnet på lördag och söndag!!

Ok, nu till min galna Mamma!
Mamma är 61 år gammal, och hon tränar på Iron gym i Gubbängen ( gammalt styrkegym ) Hon gillar styrketräning!

Idag berättade hon för mig att hon igår körde bänkpress. En av övningarna heter Pyramiden
13-11-9-7-5-3-1
Så lättare vikt upp till tyngre!

På hennes sista rep är hon uppe i 45 kg!!! Det ni:) Go Mamma!!

Det var allt för mig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kære Jenny. Din vilje og din styrke har du bestemt fra din mor. Hils Milla fra mig og giv hende et stort knus. Hun er grym.
Knus

Susanne sa...

heja mamma, helt otroligt, ledsen Jenny men jag har fått en ny idol. ;) Vilken grym familj ni är. Kram Kram

Bear sa...

Hoppas det gick bra på första passet. Tyvärr lade vår hemsida ner för folk som ev var intresserade av mitt test av detta pass. Fler pass följer, go Jenny!

Martin Altemark sa...

När jag blir stor vill jag bli som dig Jenny!

Grattis igen!