25 november 2009

Träning tisdag och onsdag

Jag var med på min klass i tisdags, Mads höll i klassen:) Det var hur kul som helst att vara en av deltagarna!
Saknar verkligen att träna i grupp!

Passet bestod av:
50 jumping pullups chest to bar
50 armhävningar
100 knäböj
Varje gång du behöver vila, straffas du med utfall steg ( ca 50 m )

Jumping pullups ctb var väldigt jobbigt... Fick bryta 2 gånger= 2 straffrundor
Armhävningarna bröt jag 1 gång= 1 straffrunda
Knäböj obrutet
Vet inte vad tiden blev? Mads kollade på klockan och sa att det blev en bra tid, men sen glömde vi bort att skriva ner den.

Idag körde jag:
4 varv av:
10 bänkpress 55 kg( endast första varvet ) gick sen ner till 50
10 burpees
10 OHS 30 kg

Tanken var att det skulle vara 5 varv, men jag skippade sista varvet:(
Jag tror tiden blev 16:43, samma sak här så nollställde jag klockan och skrev inte ner tiden.
Bänkpressen tog en evighet.. Trött i bröstet efter både måndagen och tisdagen. Och faktiskt trött i hela kroppen!
Min kropp behöver sömn och vila!

I kväll hade vi Christel och Richard på besök! Underbara människor som man inte kan annat än tycka väldigt mycket om:)

Kram
Jenny

Inga kommentarer: