24 november 2009

Varför inte en Annie idag?

Det blev 2 pass igår!

21-15-9 av:

Gående utfall med 10 kg vikt över huvudet
Burpees
Boxjumps
Kb swings
Armhävningar
Tid: 9.32

Det blev så många kommentar inlägg på Davids blogg häromdagen om passet "Annie"

Så jag bestämde mig för att testa att slå min tidigare tid på 6.23. Rasmus var sjuk idag så mitt andra pass: Annie blev i vardagsrummet på plastmattan.

50-40-30-20-10 av:
Double unders
Situps ( ej ankrade )

Slog mitt tidigare rekord med 10 sek!
Tiden blev: 6.13!

Kan inte rekommendera att köra i shorts på plastmatta dock.. Resultatet förutom ett PB blev sår på ena skinkan:)

6 kommentarer:

Martin Altemark sa...

Battle scars!

rackempackem sa...

Jag får ta på mig skulden för hela "annie"-debaklet och är ju därmed indirekt ansvarig för skink-blessyren. Inte utan att jag känner en viss heder samtidigt. Jag menar du är ju den bäste vi har i landet!

Är väldigt glad att jag inte tog på mig att straffa alla kommande prestationer från bloggosfären/dig på passet dock. Det blir nog svårt nog att komma ner mot 6:23. Under 2010 ska det ske.

Mads Jacobsen sa...

Load- Om det är någon tröst såska jag försöka köra en ANNIE under en vecka- jag har med andra ord den absolut sämsta tiden i landet!

Jenny- lägg upp en bild på blessyren:-)

Jenny sa...

Jag får skylla mig själv:) Idioti att träna i minimala hotpants på plastmatta!
Fast bra tid blev det ju! Så jag tackar och bugar för inspiration till passet:)

Jenny sa...

Mads, skit på dig!

Bear sa...

Så du slipper skavsår av sit-upsen? Det gör inte jag på ett hårt golv. SJUKT snabbt förresten!