13 augusti 2010

Run - couplet - run

Min " cheatnight" närmar sig sitt slut... Brukar fuska till det på fredagarna!
Idag blev det cocosgodis, nötter, italiensk vanlijglass! Avslutades med finncrisp med smör och ost vid 23 tiden..

Mads hade kvällspassen på Nordic! Jag och Rasmus åkte dit till fredagsölen som började 19.30! Träffade Amany och Martina där. Förutom att de är supertrevliga så är de även superstarka:-)
Hoppas på att kunna få till gemensamma träningspass ihop och lära oss av varandra!
Här är vi!


Dagens pass för mig idag var:
400 m löpning
3 varv av:
15 Power snatch 30 kg
35 Double unders
Avsluta med 400 m löpning

Känner ni igen passet? Pass nr 4 från European Regionals

Karl tyckte jag skulle ge det ett nytt försök idag!

Min tid blev 10:16 ( Tid på tävlingen var 10:51 )
Löpningen är något längre än 400 m på Nordic, och det är aningen uppförsbacke första 200 m, men passet kändes mycket bättre än sist! Dock var sista löpningen väldigt seg..
Jag önskar jag kunde skylla på alla knäböj jag gjorde igår men det hade nog inte gjort någon skillnad:-)

Fick ett par nya LuluLemon shorts idag! En PT kund till Mads köpte med sig kläder hem från USA till både mig och Mads:-)
Det är nog tur att affären inte finns i Sverige för jag hade nog handlat allt!!

Kram och god natt!

1 kommentar:

Martina sa...

En av oss hade vett att duscha och inte lukta svett tror det var hon i mitten ;)
Förresten...mina skor ser grrrrymt snabba ut! *s*
Grymt bra jobbat idag!