11 september 2010

Träningsvärk!

Michael och Mary har satt sina spår.. Sjuk träningsvärk i magen från alla GHD! Latsen och baksida lår känns också.. fast magen är värst!

Passet idag bestod av:

1 RM Clean and jerk

Ingen dag för max för mig!
62.5 kg var lätt, men med 65 kg på stången fick hjärnan totalblock?!
Hade endast 3 försök på mig på en och samma vikt så det blev endast 62.5 kg idag:-(

Sen
30-20-10
Front squats 45 kg
Burpees
Tid: 8.30

Lite förvånad att jag slog min tidigare tid med 3 sek trots att jag hade 5 kg mer på stången! Och burpeesarna kändes sega idag. Gjordes dock obrutna. Knäböjen bröt jag ungefär som sist.
Klart nöjd!

Mads är i Belgien denna helg och jobbar på cert! Min kväll spenderas åt stretch och Mobility work!
Det behövs!!


Skickar massor av kärlek och krya på sig kramar till min älskade Mamma som ligger på sjukhus! Hon har haft hög feber, lunginflammation hela veckan och dessutom infektion i njuren:-(
Förhoppningsvis får hon åka hem imorgon!
Älskar dig Mamma!

2 kommentarer:

Mattias sa...

Jag har lite uppiggande åt dig; De hade fått in chokladen så jag har bunkrat :)

//Mattias

Jenny sa...

Underbart! tack snälla!!