9 april 2011

Det är vår!

Äntligen är snön borta och våren är här!
I torsdags åkte jag till Västberga IP och sprang!
800 m X 4

Det blåste ganska mycket ( så mycket så trafik skyltar åkte ner på vägarna )
Men det var väldigt skönt att komma ut och springa och slippa löparbanden!
Ingen tidtagning..

Jag behöver komma igång med löpningen igen och tänkte att Louise Åkesson från Reebok Teamet ska få hjälpa mig!
Hon är ju proffs på det =)

Idag ska vi åka till CrossFit Uppsala och köra wod 3!
Jag hade egentligen planerat att testa woden en gång innan, men jag vet inte hur mina underarmar reagerar.
Bäst att spara den till Uppsala där man kan dumpa vikten på golvet.

Testade såklart och det kändes inte helt lätt kan jag avslöja..
Vi får se hur det går idag.

Egentligen så har alla wodar som postats passat mig ganska bra!
Otur att jag åkte på influensan och fick streptokocker, men jag vet inte hur mycket det har påverkat min prestation.
Tror mest jag saknar " Pannben" just nu!

From måndag börjar jag i allafall följa en programmering igen!

Trevlig helg!

1 kommentar:

susanne sa...

Nu är jag en nyfiken tjej och undrar hur det gick för dig i WOD 3.
Kram Sus