5 juli 2011

Amanda och en grym löptur

Har bestämt mig för att öka träningsdosen något och köra 2 pass/dag när det funkar!

Christian och jag tränade tillsammans på Nordic igår!

Amanda för mig och Nates för honom!

Undviker ju MU, men jag kände att det är bättre att göra dem nu och känna av än precis innan tävling.

9-7-5
Muscle ups ( Games standard )
Snatch 42,5 kg

Tid: 12.00 min

Ingen tid att skryta med, men kom igenom passet. Får inte till greppet På MU riktigt.. Har bett min Man som är grym på Mu om hjälp=)



På kvällen gav jag mig ut på en löptur! I nya Reebok skor såklart!
Jag fick till ett sånt grymt löpsteg och hela löprundan gick över förväntan!
Vet inte hur långt jag sprang, men max 4 km.

Jag har aldrig haft en bra upplevelse av en löprunda.. Men nu äntligen kom den =)

Kram på er!

Inga kommentarer: