16 juli 2011

Vissa dagar går inte alltid ihop när man har barn

Kom hem sent från Danmark igår, flyget var aningen försenat då bagagebilen gick sönder, men ca 60 min senare kom vi iväg!
Rasmus konstaterade att det var ett monster som hade satt in en klo i planet! Därav förseningen =)

Jag har ju planerat att köra 2 pass/dag när det funkar inför Games.
Men det är inte alltid en 4-åring är helt nöjd med att vara på gymet när Mamma tränar.
Funkade jättebra i Danmark när jag hade någon som passade Rasmus.

Mads är i London i helgen och arbetar.. Det är sådana här dagar man får göra det bästa av situationen!

Mamma behöver träna och Rasmus vill leka! Ok, om Mamma får träna nu så åker vi till Andys lekland efteråt!
Deal =)
Det blev en pass hemma, dock ett snabbt pass!

På minuten i 10 min:
5 HSPU
10 Svingar 24 kg
15 Knäböj

Faktiskt ganska jobbigt pass! Har gjort det tidigare..
(15-20 min hade dock varit en bättre tidsgräns)

Snabb dusch sen iväg med Rasmus och granntjejen Alice till Leklandet där vi stannade i 3 timmar!

Tanken var att jag skulle träna på eftermiddagen också, men jag hade ingen som kunde passa Rasmus.
Och träningen blir inte alltid så fokuserad som man vill när man har barn med sig.

I morgon tänkte jag försöka klämma in fler pass!
Får se hur det går =)

Lite rodd kanske! Hihi!

Kram på er!

Inga kommentarer: