11 oktober 2009

Danmark-Sverige 1-0

Jag är verkligen ingen Bull-Mamma! Köper alltid färdigbakat till födelsedagar och fest! Men för att fira gårdagens vinst till Danmark så bakade jag och Rasmus bullar! Han är ju trots allt halvdansk! Det gick ju riktigt bra, och kul hade vi! Rasmus var helt till sig och han påpekade flera gånger hur mycket han älskade socker!! Mamma, Mmm.. Jag älskar socker:)

Top Mamma! Rasmus godkände bullarna som vi kämpat med!
Här inser han att han snart ska få stoppa in allt det goda i munnen! Glad kille:)
Stort gap sen in i munnen!!! Gott! ( den var inte den enda han åt kan jag avslöja )

Träningen då!

Har inga fantastiska resultat att skiva om, har tränat lite tekniker de sista dagarna.

I fredags sprang jag 3 km på 14:17? Kommer inte ihåg riktigt men tiden var iallafall inget att skryta om! Fast löpningen känns bättre och bättre!
Avslutade med att göra 30 Manmakers på tid (12 kg:s hantlar i varje hand)
Fy vad jobbigt! Fick en tid på 11:20
Blev inspirerad av Martins fru Linda som gjorde denna för några dagar sedan!


Igår åkte jag iväg till Västberga IP
400 m löpning
25 burpies
4 varv på tid:
14:19

Hade ett jämnt tempo under hela passet, kändes helt ok!

/Jenny

3 kommentarer:

Richard sa...

Åhh, spar du en bulle till mig?

Anonym sa...

Dejligste billeder af Rasmus, den halvdanske lille skat. Ser ud til, at bollerne smagte ham!! Knus til jer alle tre. Måske jeg skal have din opskrift, Jenny? ;-))

Jenny sa...

Knus til dig Rita!
Receptet finns här hemma:)