11 januari 2010

Tänk om man kunde vakna till det här ..



Santa Cruz! Bilden tog jag från Shari Keeners blog!

Dagens träning då!
Precis i detta nu så ser jag att jag har sett fel på antal set! Skit! Gjorde 3 set på A1 och A2 istället för 5 set. Man ska inte ha för bråttom när man läser.

A1. Front Squat @ 20X1; 2-3 x 5; rest 180 sec
50-60-60*3
A2. Chin ups [3 strict/6 kipping/9 chest to bar] x 5; rest 180 sec
Brutet/obrutet/brutet
B. Dead Lift @ 12X1 - 60% 1Rm; 8 sets of 2; rest 45 sec b/t sets
79 kg
C1. 15 toes to bar x 5 sets; rest 45 sec
15-15-15-15-15
C2. 15 GHD Raises x 5 sets; rest 45 sec
Fick göra Backextensions, gjorde endast 15*2

Dubbelpass imorgon!

Har lovat att posta lite kost!

Frukost:
1/2 dl gröt med sesamfrön och krossade linfrön ( 1/2 msk vardera )
Kanel och mjölk till
2 stekta ägg
4 Nötter

Mellanmål:
Makrill
Äpple
4 nötter ( idag hade jag pekannötter ) Gott!

Lunch:
Hälsotallrik..
Lax
Isbergssallad
Morot
Rädisa
Pestodressing
nötter
Lite hallon

Mellanmål
Makrill ( hade inget annat med mig! )
Nötter
Hallon

Middag:
Ostomelett ( 2 ägg )
Grönsaker
Nötter

Ja, alla dagar ser olika ut, idag hade jag ingen matlåda med mig, brukar ha det! och mer varierande mellanmål..

Kram

2 kommentarer:

Richard sa...

Brrruahhaha, makrill. Du vet att jag gav upp det försöket va!?

Snart ska du ju till Aromas, då blir det varmt och skönt.

Mads Jacobsen sa...

Vi ska dit älskling... Det lovar jag:-)