11 februari 2011

Efter sådär ca 400 lyft..

.. Kom jag hem till och åt en väldigt god middag med mina Svärföräldrar som är på besök!
Det smakade väldigt gott efter denna dag! Andstek med sås och potatis! Mums!!

Workshop idag på CrossFit Nordic med Anders Lindsjö från Eleiko! Superbra workshop!
Anders förklarar så en 3-åring skulle förstå vad han menar, alltså otroligt lätt att förstå och väldigt rak på sak!

Jag och Kristina körde tillsammans idag!
Vi gick igenom ryck och frivändningar. Vi gjorde ungefär 400 st lyft idag.. Ganska mör i kroppen!

Väldigt nöjd med workshopen! Inga PB idag, men har fått mycket jag kan använda mig av!

I morse var jag med på 8-klassen som Mads hade!

Teknik Muscle-ups vändning

Passet:
Inom 10 min:
3 varv av:
Ro 300 m
12 pullups
Tid: 6:02

Vila resterande tiden:

Sen inom 10 min:
12 pullups
12 hopp över låda, rygg till mark
Tid: 4:44

Det verkar som något kommer hända i Borlänge snart!?

Lycka till Mikael! jag och Mads kommer definitivt titta förbi =)

Om jag inte är för mör i kroppen i morgon så blir Utmaningen av!
/Jenny

3 kommentarer:

Erik sa...

Hej. Trillade in här via CFN å höll på att sätta omeletten i halsen när jag såg rubriken om att nått var på g här i Borlänge. Har du nån mer info? Kommer det att bli en komplett box? Jag har kikat lite mot Måndagsklubben men det hade ju varit ypperligt med en box på närmare avstånd. Tränar du själv här i krokarna? Hade!

Jenny sa...

Hej! Nej, ingen mer info,men det ska bli en box helt klart! Kolla med Mikael Westermar! Han finns på Facebook! Jag tränar på Nordic =)

Micke sa...

Tjenare Erik! Blir en komplett box, öppnar april/maj! Adda mig på facebook eller slå en signal på 0243-216700 om du är intresserad!

Hoppas omeletten smakade bra!

Mvh // Micke Westemar