15 juni 2009

Aj...

Ont i ryggen och sätet, eller faktiskt bara den högra sidan. Var hos kiropraktor Hannibal i torsdags. www.krrk.se/ och fick behandling. Fick även massage av Madde i lördags. Fy fan vad det gjorde ont:)
Iallafall så kändes det bättre efter justeringarna och jag tänkte att det bara var att köra på!

Dagens träningspass idag blev tillsammans med Susanne och Linda ( 2 grymma tjejer som går på mina CrossFitpass )

15 marklyft ( Susanne 40 kg, Linda 40 kg, Jenny 80 kg)
15 HSPU ( Susanne modifierade dessa, Linda körde armhävningar)
15 Pullups ( Susanne och Linda körde i gravitronen)
15 Thrusters ( Susanne och Linda 20 kg, Jenny 28,5 kg)
3 varv på tid.

Susanne var först ut och fick tiden 9:17
Linda fick tiden 9:46
Jenny fick 14:48

Susanne och Linda är så grymma! De vilade knappt något mellan övningarna och fick kanontider! Kul att träna med er tjejer! Det gör vi om!

På mitt första varv flög jag fram, det kändes hur bra som helst. Efter 5 marklyft på mitt andra varv gick jag rakt in i väggen!! Fy fan vad tungt det var! Jag brukar vanligtvis inte ha några problem med 80 kg i marklyft men idag var det tungt...
Lägga av var ju inget alternativ, ( vilket jag kanske borde för nu är min rygg är trasig:(
Jag körde på iallafall och fick tiden 14:48.. Vilade alldeles för mycket men om jag ska vara ärlig så hade jag inget mer idag!

Imorgon får det bli kiropraktorbesök igen hos Hannibal, han har fixat mig tidigare och är säker på att han gör det igen.

/Jenny

Inga kommentarer: