11 juni 2009

Mads

Jag fick frågan idag hur jag får motivationen att träna 5-6 dagar i veckan. Svaret heter Mads! Jag har turen att vara gift med den galna Dansken:) Har stöttar mig i allt jag gör! Oavsett hur bra eller dåligt man gör ifrån sig så får han mig alltid att känna mig som Superwoman!
Tack älskling! Med dig i mitt liv blir all mycket enklare! Och roligare:)

Idag gjorde jag:

Hang cleans 40 kg 15 reps
Ring dips 12 reps
Situps 21 reps
Så många varv du kan på 20 min

Fick till 5 varv+ 10 hang cleans
Tungt pass.. ( Trodde i min vildast fantasi att jag skulle få till 7 varv! Ha ha! Vad tänkte jag med??)

Imorgon ska jag träna ihop med Mads:) Det var länge sen.. Ser fram emot det!

/Jenny

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dejlige Jenny, glem ikke, at din støtte er det der driver Mads. Pragtfuldt og smukt, at I er der for hinanden - og allermest for Rasmus ;-))
Farmor xx oo

Richard sa...

Jag skulle också vilja ha en egen Mads, var kan jag hitta en?

Grymt bra prestation idag Jenny.

/Richard

Martin Altemark sa...

Där fick vi andra! Härligt!