27 mars 2010

CrossFit Women



( Tittar ni noga ser ni mig göra marklyft bakom Libby )
Libby fick snabbast tiden på denna WOD på CrossFit Games 2008!

Skulle tränat idag men halsen var inte 100% i morse, så det blev vila idag!
Får se hur jag känner mig i morgon!

Fick istället en mycket trevlig dag med min älskade son! Sisi kom på lunch med barnen, sen träffade jag Susanne med familj och fikade hos dem. Sen bjöd Sisi på middag!

Mads är i Holland och jobbar på CrossFit level 1 cert!
De ser ut att det lika bra som alltid!


Jag hoppas kunna blogga om träning imorgon!

Fler kort från tävlingen! Kriterier för godkända burpees på tävlingen:
Bröst och lår i marken

Hoppa upp och nudda övre delen av ringen


Tack till den som tog bilderna, ser ut som jag klarade mig:)

Kram på er!

1 kommentar:

Richard sa...

Jag såg dig bakom Libby, Jenny. Coolt att du faktiskt varit med i The Games.