28 mars 2010

Träning och bio!

Tränade på Nordic idag! Hade Rasmus med mig och då blev passet aningen modifierat mot OPT´s upplägg.

30 Pull-ups
15 Deadlifts 70 kg
100 Double unders ( skulle varit 400 m löpning )
30 Push-ups med Rasmus på ryggen! + ca 18 kg?
15 Push Press or Jerk 30 kg
30 Squats
15 Front squat 30 kg
100 double unders ( löpning här med)
15 Deadlifts 70 kg
30 Pull-ups

Gillade passet skarpt! Första 30 pullupsen körde jag obrutet, kändes bra!
Tog faktiskt ingen tid då jag visste att jag skulle bli avbruten av min underbara son:-)
Han hängde dock mest i ringarna..
Jag valde DU pga jag skulle ha koll på Rasmus, annars hade jag valt rodd!

Grymt kört all ni som var med på " prova på passet"!! Svingar, burpee-boxjumps och Double unders är en jobbig kombo!
Kul att träffa Martina som även hon börjat köra enligt OPT´s upplägg!

Sen var det dags för mig och Rasmus att åka till bion!
Draktränaren 3D-format! Det var häftigt! Undra vem som uppskattade filmen mest, Rasmus eller jag?
Underbar film! Gå och se den!!



Kram på er!

3 kommentarer:

Susanne sa...

Tack Jenny du är för goo.
Jag försökte få med familjen och Jenny på bio igår. Det slutade med att jag "lurade" alla till fel bio, fel tid. :(

Jenny väljer idag att gå utan inblandning av mig. Det var ett klokt beslut. :)

Kram kram

Bear sa...

30 unbroken minsann, så stark!

Har hört så många dissar om den där filmen så det var uppfriskande att höra! :)

Martina sa...

Det var mycket trevligt att träffas och bli bjuden på kalas med tårta och klubba igår ;) Riktigt litet charmtroll!
Den filmen ska absolut ses!