15 augusti 2010

Gemensam träning!

Martina och jag fick äntligen till ett pass tillsammans idag! Det har tagit några månader att få till det, det har alltid varit något som kommit i vägen. Men idag så!
Vi bestämde träff på Nordic kl: 10.00. Karl var sen med att skicka dagens pass så jag överlät programmeringen till Mads!

Han satt och funderade ett tag, sen började han skriva på tavlan..

Snodde bilden från Martinas blogg!
Man kunde trott att jag och Mads hade grälat på morgonen och att detta var hans sätt att ge igen! Nej, min Man är så omtänksam så passet var enbart för att jag skulle få öva mina svagheter! Tack!? Rodd och löpning tillhörde inte Martinas bästa grenar heller.

Rodden kändes bra - ring rodden var jobbigast, allt annat var helt ok, ja, inte löpningen på slutet kanske..
Att lägga löpningen i slutet av ett pass var mycket bra tänkt av Mads, trots att jag hatar det så behöver jag det!

Trots att jag hade mina nya Lulushorts på mig som hette " Run speed shorts" och Martina sina nya Nike Zoom Anodyne+ skor, så gick det långsamt...:-) Men vi kom i mål!

Martina var hack i häck på mig under hela passet!

Min tid blev 22:28!

På eftermiddagen gick jag och Rasmus på bio och såg Shrek 3! Kul film, fast aningen läskig om man är 4 år! Rasmus Mamma tyckte den var kul:)

1 kommentar:

Martina sa...

Haha hack i häl var att ta i jag var lite längre bak än så...Ja tusan att skorna och shortsen inte funkade! Man kan inte ens med all vilja i världen påstå att löpningen gick fort för oss :) Tack för passet,det var superskoj att köra med dig! Det måste vi snart göra om.