31 december 2010

Gott Nytt År!

Sista dagen på 2010! Detta ska firas med våra underbara vänner Richard och Christel, och lilla Ellie såklart!

Var och tränade på Haga i morse.
15 OHS på kroppsvikt har ju varit ett mål jag haft, men faktiskt aldrig gjort ett ärligt försök!
Idag testade jag och fick till 7 reps.

Tror faktiskt inte 15 st är så långt borta! Hoppas jag = )
Fick ju till 5 reps på 62.5 kg för ett tag sedan.

Sen en litet pass:
400 m löpning
Sen 3 varv av:
10 Front squats 40 kg
10 Push jerk 40 kg

Sen 400 m igen
Sen 3 varv av:
10 armhävningar
10 pullups

Efter det blev det lite andra stabilitetsövningar..

Här är en av Casall-tröjorna jag pratade om!
Jag kan verkligen varmt rekommendera den! Superskön!
Den finns i blått, turkost, rosa och svart, och det är väldigt snygg på!
Försökte få Rasmus att ta kort på mig med den, men det gick sådär..
Den går ner över rumpan ( Om man nu föredrar att inte visa den =)
Den finns även ärmlös.



Jag ser fram emot nästa år! Har inga Nyårslöften direkt..
Kommer förmodligen försöka kvala in till Spelen i år också, individuellt eller som team.

Träningsmässigt så vore det kul att klara av:

15 OHS på kroppsvikt
Snatch 60 kg
Clean and Jerk 80 kg
Marklyft 140 kg
Turkish getup med skivstång 35 kg
5 km löpning runt 21 min vore trevligt!


Ha en supertrevlig kväll allihopa!

Kram Jenny

1 kommentar:

Richard sa...

Åhh vad trevligt vi hade Jenny, en super-kväll. Vi ses snart igen.