28 januari 2011

PB på Split Jerk och ett stort grattis!

Träning idag igen!

Split Jerk
3-3-3-3-90%
( Pounds vikter på Haga, därav de udda talen )
50kg-60kg-65kg-69kg PB!

1-100%
78kg vilket också var ett PB!

Split Jerk - Annie Thorisdottir


Sen: På tid

400 m löpning
20 chest to bar pullups
500 m rodd
20 armhävning md klapp
400 m löpning
20 hang power clean 30 kg
500 m rodd

Tid: 11:40
Ja, Mads vet ju precis vad jag behöver! Löpningen kändes dock mycket bättre än rodden!
Kämpar verkligen med att hålla ett bra tempo på rodden.


För er som inte vet så har CrossFit och Reebok skrivit ett 10-års kontrakt.
Exakt vad detta kommer innebära vet vi inte, men vi vet iallafall att Mads arbetar from måndag åt Reebok som Reebook/CrossFit Fitness manager!
Han kommer ansvara för alla Reebok/CrossFit aktiviteter i Skandinavien!


Jag är så glad att han har fått denna möjligheten! Helt rätt Man på rätt plats tycker jag =)
Stort grattis till dig Kärleken!

Trevlig helg allihopa!

7 kommentarer:

Martin Altemark sa...

Grattis till familjen CrossFit!

Charlie Palmblad sa...

stort grattis!!

David Englund sa...

Grattis både Jenny och Mads!

Bear sa...

Stort grattis till pers och jobbet till Mads! :D

Jon Ivmark sa...

Galet stark överstöt! Och skitskoj med den nya tjänsten!

Jenny sa...

Tack alla! Det är grymt det där med programmering!
Jag kände på mig att 2011 var Familjen Jacobsens år =)

krgi sa...

Gratulerar till ditt PB och till Mads nya jobb!!
2011 är ett bra år!
//Stina