26 mars 2011

Ett riktig Jenny pass!

Träffade upp Ellinor på Nordic idag för lite träning. Träffade även Martin och Richard där som hade tränat tillsammans!


Martina hade också varit där och tränat!

Är väl inte 100% frisk ännu, har hostat ganska mycket efter gårdagens pass och bestämde mig för att köra ett pass som inte var så flåsigt idag!
Kom på ett riktigt " Jenny pass "
Passet liknade ett av CrossFit Games passen 2010, men lite mindre flåsigt!

5 varv på tid av:

7 marklyft 95 kg
ca 20 m handstående gång ( mätte ej upp exakt )
14 Pistoler

Passet kändes bra! Körde alla marklyft och pistoler obrutna. Lite seg i axlarna efter gårdagens pass, så handstående gången blev aningen svårare än väntat. Men ändå helt ok =)

Tid: 9:04

Ellinor körde med 10 handstående armhävningar istället.
Hon kom i mål några sekunder efter mig!

I morgon ska jag hålla i klassen 14.30 på Nordic! Det ska bli kul =)

Kram och God natt!

2 kommentarer:

Anna B sa...

Å! Önskar jag kunde komma! Kommer du köra fler gästspel på Nordic? Tänkte köra lite CF, Mindful (eller vad heter det?) och tjejmys på Haga på fredag! Myyys....
//A

Jenny sa...

Det ska jag säkert =) Åh, vilken mysfredag! Då ses vi!!