3 maj 2011

Så mycket skoj!

Maj månad är verkligen fullsmockad med roliga saker som händer! Aningen svårt att kunna följa med på allt när man har barn, men tack vare min fantastiska familj som alltid ställer upp så funkar det mesta =)

Nu till helgen är det bootcamp helg på Sturebadet Haga
Och nästa helg åker vi ju till Malmö

Träningen då:
Måndag:
Front squats - arbeta upp dig till en tung 8:a, öka tills du inte orkar 8 reps.
40kg-45-50-55-60 ( fick endast till en 6:a på 60 kg )

Sen:
30-20-10 av:
Front squats 40 kg
burpees
Tid: 8:43

Tisdag:
Viktade strikta pullups - arbeta upp dig till en tung 8:a, öka tills du inte orkar 8 reps.
Utan vikt - 5 kg - 6 kg - 8 kg - ( gjorde endast 6 st med 8 kg )

Sen:
21-15-9 av:
OHS 30 kg
Pullups

Jag vet inte vad tiden blev, pullups stången blev upptagen och jag fick göra mina pullups på en stång där det inte gick att kippa så bra, så det blev en ny kippingstil =)
Stången var väldigt räfflad också, ont i händerna..

Avslutade med GHD situps
20X3

Inte så jobbigt pass, men jag var bara glad att jag kunde pressa in lite träning idag som innehöll både möten, bokslut och mycket annat..

Kram på er!

2 kommentarer:

Martin Altemark sa...

Ska bli kul att få er till oss!

Jenny sa...

Det ser jag/vi fram emot =)