15 juni 2011

Resan till Games bokad!

Igår bokade jag min resa till USA!
Jag och Mads åker till Los Angeles den 22:a juli och kommer därifrån åka till Santa Cruz i några dagar innan vi åker tillbaka till Los Angeles.

Highway 1 får man tydligen inte missa =) Lika bra att passa på eller hur?


Jag är igång med både träning och behandling.

Träningen:
Teamträning med Reebokgänget i söndags!

Personlig träning med Peter Jönsson i måndags!
Olympiska lyft såklart!
Kände mig inte så stark idag=(

Tisdag:
Rasmus sov riktigt dåligt och vaknade dessutom kl: 03.00 och ville gå upp!?
Efter en natt med max 3 h sömn så var jag inte så sugen på träning, men bestämde mig för att åka till Nordic iallafall

Styrka - front squats
Arbeta dig upp till en tung 8:a
30kg- 40-45-50-55-60( gjorde en 4:a på 60 kg )

Sen:
4 varv av:
5 squat clean 40 kg
10 burpees
10 boxhopp 60 cm
Tid: 8:26

Hade tid hos naprapaten efteråt. Försöker få bukt med armar och axlar med hjälp av nålar!
Det ska nog bli bra det här!

Idag är jag hemma med en sjuk son som har vattkoppor..
Dålig tajming nu när Mads ska åka till USA på fredag, men så är det!

Imorgon blir det träning med Peter igen!

Kram på er!

2 kommentarer:

Richard sa...

Grymt Jenny. Highway One är ett måste, ni kommer älska det.

Jenny sa...

Häng på då!!