14 juli 2011

Mer træning och CF Reebok Store

CrossFit OBBC

Onsdagens træning:

Øvade snatch, sen 3 varv av:

2 Squat snatch 45 kg
10 Front squats 45 kg
Armgång fram och tillbaka på pullups stællningen
10 clean and jerk med hantlar 16 kg

Jag hade så många misslyckade førsæk på mina snatch så tiden blev 15 min något.
Kænde mig otroligt sliten idag, då jag ej fått så mycket sømn.
Hade dock en mycket trevlig middag med Mads bror och hans tjej Helle.

Efter jag trænat tog vi med oss barnen til ett helt hysteriskt lekland..
Noah ( Rasmus kusin ) och Rasmus efter leklandet =)


Hade planerat mer træning på em, men struntade i det.


Idag blev det:

Øvade Squat clean - gick upp till 67,5 kg

Efter det blev det Grace - 30 rep clean and jerks 42.5 kg på tid:

Tiden blev 3 min
Passet kændes hur bra som helst, før bra =) Efter passet undrade jag vad jag høll på med? Hade kunnat få en bættre tid, helt klart!!

Sen:
3 varv av:
10 squat snatach 30 kg
30 Double unders
12 Toes to bar

Tid: 5.55 min tror jag

Eftermiddagen bestod av en
"Hollow rock Annie"
50-40-30-20-10 av
Double unders
Hollow rocks
tid: 7 min

Dærefter 1 km løpning.


Ni har væl sett att det går att bestælla klæder från CrossFit Reebok Store!!
Massor med coola saker =)

Inga kommentarer: