10 juli 2011

PB och försök till 15 OHS på kroppsvikt

OHS på schemat idag!

5:a på 65 kg, PB!
2:a på 70 kg, PB!

Gjorde därefter ett försök till 15 rep OHS på nästan kroppsvikt, Väger ca 58 kg ( 57,5 kg på stången )

Medveten om att alla reps inte var godkända, dvs fullt djup!
Men jag trodde faktiskt inte jag skulle vara i närheten av att klara 15 reps alls! Så jag är ganska nöjd =)



I kväll blir det löpning på Västberga IP och i morgon bär det av till Danmark!
Som tur är finns det CrossFit gym i Odense!

För er som är vakna och är intresserade: Den 21 juli kl: 07.40 kommer jag vara med på SVT och prata om CrossFit =)

Kram på er!

3 kommentarer:

Susanne sa...

Trevlig semester, sköt om dig!!

Martina sa...

Inga dåliga PB där inte! Grymt! Hoppas du får det super i Danmark!

David Englund sa...

Väldigt marginellt isf, rep 11-14 typ. Nu blev jag ju stressad, jag har ju gjort några några 14 reppare på BW :)
Grymt starkt Jenny!